logo

Submitted by Shittybutt cum boy Lol (Minneapolis , MN) on 01.28.12

I was Having a nice relaxing wank in my room just about to shoot my load and just as I did... OMFG the shot exploded out my fiery asshole! So picture this, cum all over my chest etc. ( I shoot all over the place lol) and I just dirtied myself... Definitely a WTF moment! It felt like I was ejaculating out my asshole at the same time cum was coming out my sausage! Rofl so I had to make a very uncomfortable journey down the hall to the bathroom, without clothes... Thank god my parents didn't see me...

Vote:Yeah! You Shit the *Shit* out of yourself! 783 Not So Much 742


Submit your best "Oops I Shit Myself" story!

Your nickname *
City
State
Your Subject *
Your Story *

Privacy